Geleneksel yılın en iyi 10 filmi... 2016'ya daha iyileriyle... :)
1 - Mad Max - Fury Road (Beklentileri bile yerle bir edip mükemmel bir iş ortaya koyduğu için)
2- It Follows - (Yerlerde sürünen türe(korku) hayat verdiği için.)
3- Inherent Vİce - (Paul Thomas Anderson her filmiyle yeni şeyler denediği için, büyük ustalar sınıfına emin adımlarla ilerlediği için.)
4- Loin Des Hommes - (Harika bir Albert Camus uyarlaması olduğu için.)
5- Birdman or (The Unexpected Virtue of Ignorance) - (Upuzun planlarıyla unutulmayacak bir yapım olduğu için.)
6- Youth - (Paolo Sorrentino etkileyici görsel ve işitselleriyle görkemli sıradanlıkları anlatmaya devam ettiği için)
7- Mia Madre - (Nanni Moretti 4 yıllık aradan sonra yüreklere dokunan bir hikayeyle karşımıza çıktığı için)
8- The Duke of Burgundy - (Yılın sürpriz iyilerinden bir tanesi olduğu için)
9- The Lobster- (Yorgos Lanthimos garip evrenlerini daha büyük bütçeli ve uluslararası bir yapıma entegre ettiği için)
10- Bu sırada 2 film var :)
Victoria - (Tamamı tek planda çekildiği için, Berlin sokaklarında koşuşturduğumuz için.)
A Girl Walks Home Alone At Night- (Vampir mitine farklı bir soluk getirdiği için)
1 - Mad Max - Fury Road (Beklentileri bile yerle bir edip mükemmel bir iş ortaya koyduğu için)
2- It Follows - (Yerlerde sürünen türe(korku) hayat verdiği için.)
3- Inherent Vİce - (Paul Thomas Anderson her filmiyle yeni şeyler denediği için, büyük ustalar sınıfına emin adımlarla ilerlediği için.)
4- Loin Des Hommes - (Harika bir Albert Camus uyarlaması olduğu için.)
5- Birdman or (The Unexpected Virtue of Ignorance) - (Upuzun planlarıyla unutulmayacak bir yapım olduğu için.)
6- Youth - (Paolo Sorrentino etkileyici görsel ve işitselleriyle görkemli sıradanlıkları anlatmaya devam ettiği için)
7- Mia Madre - (Nanni Moretti 4 yıllık aradan sonra yüreklere dokunan bir hikayeyle karşımıza çıktığı için)
8- The Duke of Burgundy - (Yılın sürpriz iyilerinden bir tanesi olduğu için)
9- The Lobster- (Yorgos Lanthimos garip evrenlerini daha büyük bütçeli ve uluslararası bir yapıma entegre ettiği için)
10- Bu sırada 2 film var :)
Victoria - (Tamamı tek planda çekildiği için, Berlin sokaklarında koşuşturduğumuz için.)
A Girl Walks Home Alone At Night- (Vampir mitine farklı bir soluk getirdiği için)
Yorumlar