Korku, komedi ve naif bir aile hikayesi anlattigi filmi "Gwoemul" ile tanidigimiz ve sevdigimiz "Joon-ho Bong" Guney Kore sinemasinin da parlayan yildizlarindan bir tanesi. Yeni filmi "Madeo" ile yine turler arasinda gezinen yonetmen bu sefer polisiye bir hikayeyi, gerilim drama, ve komediyle harmanlamis. Filmdeki Anne karakterinin oglunun sucsuzlugu ve kusursuzlugunu ispatlama cabasi, polisiye filmlerin vazgecilmezi olan "gerceklik" arayisiyla bulusurken, annenin buldugu gerceklik ise kendi gerceginin iflasina yol aciyor...
Şehrin üzerine kara bir bulut çökmüştü. Herkesin, bencilce yetişmesi gereken bir yerler vardı. Ve yüzlerinde de aynı soğuk, silik ifade… Yeni bir günün başlangıcının sevinci ve umutları, geçen günün batımıyla birlikte yok olmuştu sanki. Otobüs durakları umutsuzca bekleyişlerin yeri olurken, otobüsler bu umutsuz bekleyişlerin, umutsuz cevapları olmuştu. Reklâm panolarında anlamsızca sırıtan insan siluetleri insanları daha da mutsuz ediyordu. Megafonlardan yükselen sesler, önceden programlanmış bir günün özetini geçiyordu. İmkânların ortasında bir imkânsızlık yaşanıyordu. Burada güneş yalnızca batıyordu…
Yorumlar